خدمات دعاوی

این خدمات چیست ؟

 1) کارفرمایان و کارگران وکیل دعاوی نیستند و مطلوب ترین حالت این است که از تجربه ی مشاوران و متخصصین حوزه ی روابط کار استفاده کنند . متخصصین این حوزه به دلیل تسلطی که بر قانون کار و آیین دادرسی کار دارند می دانند که در جلسات ادارات کار چه چیزی را کجا بگویند و چه صحبتی را اصلا نکنند .

2 ) مشاورین و متخصصین روابط کار می دانند که ترتیب بیان مطالب در جلسات ادارات کار چگونه باید باشد که نتیجه ی مطلوب را بگیرند . افرادی که تجربه ای در این زمینه ندارند معمولا پراکنده گویی می کنند و هیچ ترتیب خاصی را رعایت نمی کنند که این موضوع می تواند باعث سردرگمی رییس جلسه شود و دیگر به حرفهای شما توجه نکند .

3 ) مشاورین و متخصصین روابط کار اصولا می دانند که راجع به چه مسائلی صحبت کنند و از بیان چه مسائلی خودداری کنند چرا که هیات های تشخیص و حل اختلاف ادارات کار صرفاً می خواهند که در مورد موضوع مورد اختلاف و خواسته های کارگر صحبت کنند اما کارفرمایان مباحثی را خارج از این مسائل مطرح می کنند که معمولا گوش شنوایی برای این حرفها وجود ندارد و باعث انحراف جلسه می شود .

4 ) ارائه ی مستندات در جلسات ادارات کار نیاز به آگاهی به قانون کار و آیین دادرسی کار دارد . کارفرمایان ممکن است فکر کنند که هر گونه سندی که دارند را باید در جلسات ادارات کار ارائه نمایند در حالی که این موضوع اساسا غلط است و ممکن است مدارکی ارائه شود که علیه کارفرما استفاده شود .

5 ) بدون استراتژی رفتن در جلسه ی رسیدگی اداره ی کار می تواند باعث ضایع شدن مستندات موجود شود ، اگر بدون برنامه ریزی دقیق و آگاهی از نحوه ی برگزاری جلسات ادارات کار در جلسه شرکت کنیم ، حتی مدارک و مستنداتی که قوی هستند و می تواند برگ برنده ی ما باشند نیز کارآیی لازم را نخواهند داشت .

اگر به فکر حل این مشکل نباشم منتظر چه فجایعی باید باشم ؟

مهم ترین چالشی که پس از شکایت کارگر در اداره ی کار برای کارفرما به وجود می آید افزایش احتمال شکایت دیگر کارکنان است . وقتی همکاران کارگر شاکی می بینند که او نتیجه گرفته است ، مشتاق می شوند که آنها هم شکایت کنند و از این طریق بتوانند مطالبات خود را دریافت کنند . در صورت استفاده از مشاوره ی متخصصین روابط کار ، می توانید این موضوع را رفع کنید .

محکوم شدن در ادارات کار به دلیل نقض قوانین و صدور رای بابت مطالبات کارگر مهم ترین نتیجه ی مستقیم شکایت کارگر است . کل مبالغی را که می توانستید به صورت ماهیانه در وجه کارگر پرداخت کنید حالا می بایستی به صورت یکجا پرداخت کنید و نکته اینکه مزایایی مثل سنوات و طلب مرخصی به نرخ آخرین حقوق محاسبه می شوند در حالی که اگر در زمان خودش پرداخت می شد به نرخ همان زمان محاسبه می شد که مبالغ مابه التفاوت می تواند بسیار سنگین باشد که هم از نظر ریالی و هم از نظر حیثیتی سنگین هستند .

پلن های دعاوی

پکیج پایه

این پلن چیست و چطور اجرا میشه ؟

در این روش یک جلسه ی مشاوره ی آنلاین یا حضوری با شما داریم . قبل از جلسه می بایستی کلیه ی مدارک و مستندات شما رو که داخل سامانه ی جامع روابط کار ( سامانه ی شکایت کارگران در اداره کار ) بررسی کرده باشیم . ما کلیه ی مدارک و مستندات شما را بررسی می کنیم و نقاط ضعف و قوت شما در این پرونده را بررسی می کنیم ، اداره ی کاری که قرار است جلسه در آن برگزار شود و کارشناسان هیات های تشخیص و حل اختلاف آن را ارزیابی می کنیم و سپس روحیات و میزان تسلط شما برای شرکت در جلسه ی اداره ی کار رو بررسی می کنیم . در جلسه ی حضوری یا آنلاین همه ی این موارد را با هم بررسی می کنیم . برای اجرای این پلن صرفاً حق مشاوره ی پرونده دریافت می شود .

این پلن مناسب کیست ؟

این پلن برای افرادی که مدارک نسبتاً قوی ای دارند و از تسط کافی برای حضور در جلسات ادارات کار برخوردار هستند مناسب است . این افراد فقط نیاز به آشنایی با رویه روال های موجود در جلسات رسیدگی ادارات کار دارند که کل این موارد توسط کارشناسان ما به آنان اعلام خواهد شد .

با این پلن چه چیزهایی رو دریافت می کنید ؟

در این پلن با روال برگزاری جلسات ادارات کار کاملاً آشنا می شوید .

 از نقاط ضعف و قوت خود در این پرونده ی خاص کاملاً آگاهی می یابید .

 با نحوه ی برگزاری جلسات در اداره ی کاری که پرونده در آنجام مطرح است کاملاً اشنا می شوید .

 نحوه ی استفاده از مدارک و مستندات خود و اینکه چه مدارکی را ارائه کنید و چه مدارکی را ارائه نکنید و دلیل قانونی هر یک از این موارد کاملاً آشنا می شوید .

پکیج موثر(مشروط)

این پلن چیست و چطور اجرا میشه ؟

در این پلن به دلیل عدم قطعیت های موجود در پرونده و احتمالی بودن صدور دادنامه ها طبق خواسته ی مطلوب ، کارشناسان ما به عنوان نماینده ی شما در جلسات ادارات کار حاضر می شوند با این امید که بتوانیم نتیجه ی مطلوب را دریافت کنیم . در این پلن کلیه ی مدارک و مستندات شما ابتدا بررسی و تجزیه و تحلیل می شود و اینکه چه مدارکی باید ارائه شود و چه مدارکی نباید ارائه شود و کلیه ی اطلاعات لازم که در جلسات ادارات کار پرسیده می شود شامل : تاریخ شروع و پایان کار ، مبلغ پایه حقوق ، وجود یا نبود قرارداد کار ، علت قطع همکاری ، مطالبات شاکی و مواردی از این دست پرسیده می شود . مدارک لازم و دفاعیات لازم تهیه می شود و استراتژی های مختلف دفاع تنظیم می شود و قبل از نهایی کردن استراتژی ها با کارفرما مشورت می شود که اگر نکته ای از قلم افتاده باشد در جلسه ی نهایی راجع به آن صحبت شود . از کارفرما برای کارشناسی که قرار است در جلسه حاضر شود معرفی نامه دریافت می شود ، کلیه ی مدارک در صورت نیاز قبل از جلسه و در صورت صلاحدید بعد از جلسه در سامانه بارگذاری می شود و کارشناس بردین در جلسه شرکت می کند و طبق استراتژی تنظیم شده دفاع لازم را انجام می دهد . در این پلن ابتدا صرفاً حق حضور در جلسه که قبل از جلسه اعلام و دریافت می شود و در صورت گرفتن نتیجه ی مطلوب مابقی حق الزحمه که در ابتدای کار تعیین و توافق شده است دریافت می شود .

این پلن مناسب کیست ؟

این پلن مناسب افرادی است که مدارک نسبتاً قابل دفاعی دارند اما ممکن است به دلیل دفاع بد و صحبت کردن خارج از موضوع و عدم توانایی کنترل عصبانیت خود در اداره کار و عدم تمایل به رویارویی با کارگر شاکی نخواهند در جلسه ی اداره ی کار حاضر شوند .

با این پلن چه چیزهایی رو دریافت می کنید ؟

پکیج تخصصی(تضمینی)

این پلن چیست و چطور اجرا میشه ؟

در این پلن کل روال پرونده ی اداره ی کار به کارشناسان شرکت بردین واگذار می شود . ابتدا کلیه ی مدارک و مستندات موجود بررسی می شود طبقه بندی و درجه بندی و اولویت بندی می شود که کدام یک از این موارد را در جلسه ی اداره ی کار استفاده کنیم و کدام را نه . سپس استراتژی دفاع در جلسه ی اداره کار تدوین و مکتوب می شود . معمولا برای هر پرونده دو یا چند استراتژی نوشته می شود که در صورت بروز هر گونه تغییر در روند رسیدگی به پرونده با شرایط جدید غافلگیر نشویم . کلیه ی مدارک و مستندات لازم در سامانه بارگذاری می شود .

این پلن مناسب کیست ؟

افرادی که به دنبال انجام کار با قطعیت هستند و اعتقاد دارند که باید کار را به متخصص و کاردان سپرد معمولا سراغ استفاده از این پلن می روند . چرا که پرداخت مبلغ بابت این قبیل کارها هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری غیرمستقیم برای جلوگیری از ایجاد هزینه های پنهان است .

با این پلن چه چیزهایی رو دریافت می کنید ؟

آرامش و اطمینان خاطر مهم ترین نتیجه ی استفاده از این پلن است . زمانی که شما پرونده ی خود را به کاردان و متخصص یک حوزه می سپارید ، می توانید با خیال راحت و طیب خاطر به امور اصلی کار و کسب خود بپردازید و اطمینان داشته باشید که شخص دیگری در این زمینه حواسش به کار شما هست .

  • این شرکت با تکیه بر دانش و تخصص و تجربه ی مدیران و کارشناسان روابط کار خود ، ابتدا پرونده های اداره کار را کاملاً بررسی و تجزیه و تحلیل فنی می کنند و مدارک طرف پرونده را بررسی و ارزیابی می کنند و تعیین می کنند که چقدر از اصول و قواعد قانونی فاصله دارد یا چقدر بر اساس اصول و قواعد قانونی تنظیم شده است و بهترین استراتژی و راهکار دفاع در پرونده را تنظیم می کنند .
  • از طرف دیگر کارشناسان خبره ی این شرکت خودشان می توانند به عنوان نماینده ی ما در جلسه شرکت کنند و استراتژی های برنامه ریزی شده را پیاده نمایند .
  • کارفرمایان و کارگران وکیل دعاوی نیستند و این می تواند دلیل خوبی برای واگذاری پرونده ی اداره ی کار به این شرکت باشد.
  • شرکت بردین به دلیل تجربه و سابقه ای که در رسیدگی به پرونده های شکایتی اداره ی کار دارد ، بسیار دقیق می داند که در هیات های رسیدگی اداره ی کار چه چیزهایی ملاک عمل و تصمیم هیات است و به همین دلیل نیز رسیدهای قانونی را با این رویکرد تنظیم می نمایند که در صورت شکایت کارکنان در ادارات کار بتوانند دفاع لازم را در این زمینه انجام دهند .
  • از طرفی در صورت سپردن این امور به این شرکت ، مسئولیت پرونده های ادارات کار و شرکت در جلسات آن نیز بر عهده ی آن مجموعه خواهد بود

فرم رزرو نوبت و مشاوره رایگان

نظر برخی مشتریان درباره بردین

رضایت مشتری

125تعداد ویدیوها: 4

رضایت مشتری

129تعداد ویدیوها: 4

رضایت مشتری

117تعداد ویدیوها: 4

رضایت مشتری

128تعداد ویدیوها: 4

رضایت مشتری

115تعداد ویدیوها: 4

رضایت مشتری

139تعداد ویدیوها: 4

رضایت مشتری

127تعداد ویدیوها: 4

رضایت مشتری

108تعداد ویدیوها: 4